Nuffnang Ads

Friday 21 February 2014

Wedding Review - (1 Disember 2013) - Hantaran Perkahwinan

Baru-baru ni aku baru jer dapat album kahwin tempoh hari...rasa happy sangat sebab album gambar memang nice dan menepati kriteria serta citarasa aku..hehehehe..thank u so much to adap photog , member husband, yang memang pandai amik shots aku dan husband aku dok posing sebab kitaorang ni masing2 memang kayu la kalau bab2 posing tangkap gambar ni hah..dan hasilnya memang cantik! ..Ok, aku nak start recap  ni dgn upload gambar untuk hantaran dulu..

Hantaran lelaki utk perempuan:

                                                   
                                                  Cincin Nikah & Rantai & Mas Kahwin


                                                    Persalinan Baju Kurung & Purse


Beg Tangan & Kasut


                                                         Set Barangan Makeup & Perfume


                                                       Mini kek Fondant


Al Quran & Telekung


Sirih Junjung

Hantaran Perempuan untuk Lelaki:


Cincin Nikah


Kemeja


Set Penjagaan diri & Perfume



Belt & Purse


Kasut


Jam Tangan


Tart Cheese


Cup Cakes




p/s:First time xyah google.Heh.






No comments:

Post a Comment